Als het product beschadigd bij u is afgeleverd, stuur ons dan duidelijke foto's van het product waarop de schade zichtbaar is, en een foto van de originele verpakking waarin het product is bezorgd. Stuur alles naar ons e-mailadres: info@lunzo.nl
Als u een ander product hebt ontvangen dan wat u heeft besteld, stuur ons dan foto's van het ontvangen product en van de originele verpakking waarin het is bezorgd. Stuur alles naar ons e-mailadres: info@lunzo.nl
Als marktplaatsplatform garanderen wij een probleemloze aankoop. Wij garanderen dat de verkoper het product binnen 120 dagen na betaling van uw bestelling levert. Bij betaling via bankoverschrijving geldt de datum waarop uw betaling op onze bankrekening is ontvangen als de officiële betaaldatum.
Als u het product niet binnen deze gegarandeerde termijn hebt ontvangen, laat het ons dan weten via e-mail: info@lunzo.nl
De exploitant van het Marketplace-platform, Lunzo s.r.o., fungeert als tussenpersoon bij de aankoop van producten tussen de Koper en de Verkopers. Dit betekent dat Lunzo s.r.o. de aankoop van producten van Verkopers faciliteert voor de Koper.
Lunzo s.r.o. is niet aansprakelijk en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de kwaliteit of de eigenschappen van de producten, noch voor de naleving van Europese normen en standaarden.
Klachten met betrekking tot het geleverde product (claims wegens gebreken of eventuele schade veroorzaakt door het product) moeten door de Koper rechtstreeks met de betreffende Verkoper worden afgehandeld.
Bij Lunzo s.r.o. kunnen enkel de volgende zaken worden gereclameerd:
- Niet-levering van het product
- Levering van een ander (onjuist) product
Bij Lunzo s.r.o. kunnen niet worden gereclameerd:
- De kwaliteit of eigenschappen van het product
- Naleving van Europese normen en standaarden
De exploitant beslist onmiddellijk over de klacht, en in complexe gevallen binnen drie werkdagen. Deze termijn sluit de tijd uit die redelijkerwijs nodig is, afhankelijk van de aard van de dienst. De maximale termijn voor de afhandeling van een klacht is 30 dagen.
Bij gegronde klachten verbindt de exploitant zich ertoe om het bedrag binnen vijf werkdagen na afhandeling van de klacht terug te storten op het in de klacht vermelde bankrekeningnummer. Terugbetalingen worden uitsluitend gedaan via bankoverschrijving.