Na een tijdige schriftelijke herroeping kunt u het product retourneren naar de verkoper (de verkoper is niet Lunzo.nl). Houd er rekening mee dat er kosten verbonden kunnen zijn aan het retourneren van het product.
Stappenplan:
1. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: info@lunzo.nl
2. Indien aan de wettelijke voorwaarden voor retourzending is voldaan, nemen wij namens u contact op met de betreffende verkoper om het retourneren af te stemmen.
3. U ontvangt van ons instructies voor het retourneren, afhankelijk van welke retourmogelijkheid de verkoper aanbiedt. U ontvangt ofwel een retourlabel voor gratis retournering samen met een sms met informatie over de afhaaldienst door een koerier, of u ontvangt het retouradres van de verkoper met instructies voor het verdere proces.
In sommige gevallen wel.
Over het algemeen geldt dat verkopers die producten van lage waarde aanbieden, geen gratis retourzending aanbieden en dat de kosten voor het retourneren voor rekening van u als koper zijn.
Dit is echter geen vaste regel. Ook verkopers van duurdere producten zijn niet verplicht om gratis retourzendingen aan te bieden.
Als u wilt weten welke retourmogelijkheid de door u gekozen verkoper biedt en of de retourkosten voor uw rekening zijn of voor die van de verkoper, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via e-mail: info@lunzo.nl
Zodra de verkoper uw retourzending heeft ontvangen, wordt het factuurbedrag binnen enkele werkdagen aan u terugbetaald. Dit gebeurt meestal automatisch.
U kunt uw bestelling schriftelijk annuleren binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen, zonder opgaaf van reden.
Daarna kunt u het product retourneren naar de verkoper (de verkoper is niet Lunzo.nl).
Zodra u van ons of van de betreffende verkoper een retourlabel of retouradres ontvangt, heeft u vijf dagen de tijd om het pakket bij het lokale postkantoor af te geven en het trackingnummer van de zending per e-mail naar ons te sturen als bevestiging dat de retourzending op tijd is verzonden.